2024(e)ko apirilaren 20(a), larunbata

13. ASTEA | laborategi/mintegian egin dena

 13. astea (2024/04/24) laborategi/mintegian egindakoa

  • Zerrenda pasatu dugu. Deitutako 24en artean 8 ez dira etorri (zehaztapen gehiago eGela zerbitzuan)
    1. Aguirre Perez de Albeniz, Iker
    2. Auzokoa Pagazaurtundua, Paul
    3. Bayón Calvo, Garikoitz
    4. de Miguel Murillo, Celia
    5. Fernández López, Adrián Ginés
    6. Gutierrez Barrencua, Oier
    7. Sanjuan Malaxechevarria, Beñat
    8. Zalduegi Orue, Oier
  • Proiektuaren J. aukera egin dugu ondoko hau aplikatuz: FITXATEGIEN GAINEKO ERAGIKETAK. Ondoko lan hauek egiteko, batzutan fitxategi laguntzaile bat erabiliko da eta beste batzuetan fitxategi-array (F→A) eta array-fitxategi (A→F) eragiketak erabiliko dira. Eragiketak hauek izango dira:
    1. Bilaketa, futbolari baten izena teklatuz eman eta fitxategian bilatuz erregistro osoa programa nagusira itzuli  [Hau egin dugu]
    2. Ezabaketa, elementu bat (edo gehiago) fitxategiaren erdi aldean kentzeko   [Hau egin dugu]
    3. Txertaketa, elementu bat (edo gehiago) fitxategiaren erdi aldetik tartekatzeko   [Hau ez]
    4. Gehiketa, elementu bat (edo gehiago) fitxategiaren bukaeran gehitzeko   [Hau ez]
    5. Aldaketa, elementu baten (edo gehiagoren) balioa aldatzeko fitxategian  [Hau ez]
  • Proiektuaren J. aukera garatzeko programa nagusian idatzi behar den kodea, non zuen programetan kolorerik ez duzuen marraztu behar pantailan:
         
                   ...
                end;
           'J': begin
                   clrscr;
                   textcolor(LightRed);
                   writeln('Bilduma-fitxategitik kromo bat kendu eta beste kromo bat txertatu');
                   writeln('"J_aukera.exe" programa exekutagarriaren funtzionalitatea hemen kokatu');
                   textcolor(LightGray);
                   writeln;
                   
                   clrscr;
                   writeln;
                   writeln('J aukeraren hasieran, hauxe da bildumaren egoera:');
                   TaulaBezalaErakutsi(sFitxIzen);    
                   writeln('Bilduma osoaren kromo kopurua: ', fniZenbatKromo(sFitxIzen));
                   writeln;
                   writeln('J aukeran aurrera egiteko RETURN sakatu...');
                   readln;

                   writeln;
                   writeln('Fitxategi laguntzaile bat erabiliz, kromo bat ezabatuko da bildumatik');
                   writeln('---------------------------------------------------------------------');
                   write('Bildumatik kenduko den jokalariaren izena: ');
                   readln(sJokalaria);
                   writeln;
                   JokalariaBilatu(sFitxIzen, sJokalaria, rdKromoBat);   { rdKromoBat irteerakoa }
                   if rdKromoBat.iZenbakia = -1 then
                      writeln('ERROREA!! "', sJokalaria, '" ez da aurkitu')
                   else
                   begin
                      KromoBatErakutsi(rdKromoBat);
                      iBerePosizioa := fniPosizioaZehaztu(sFitxIzen, sJokalaria);
                      iNorainoBai := iBerePosizioa -1;
                      writeln('0-tik hasita 1. zatiaren amaiera: ', iNorainoBai, ' (posizio hau barne, RETURN sakatu)');
                      readln;
                      KromoBatFitxategitikKendu(sFitxIzen, iNorainoBai);
                      writeln;
                      writeln('"', upcase(sJokalaria), '" jokalaria kendu ondoren, hauxe da bildumaren egoera:');
                      TaulaBezalaErakutsi(sFitxIzen);
                      writeln('Bilduma osoaren kromo kopurua: ', fniZenbatKromo(sFitxIzen));
                      writeln;

                      writeln;
                      writeln('ARRAY laguntzaile bat erabiliz, kromo berri bat txertatuko da bilduman');
                      writeln('----------------------------------------------------------------------');
                      iIdaztekoAzkenPosizioa := fniZenbatKromo(sFitxIzen);   { filesize }
                      repeat
                         write('Txertaketaren helburuko posizioa eman (0 eta ', iIdaztekoAzkenPosizioa, ' arteko balioa): ');
                         readln(iNonTxertatu);
                      until (iNonTxertatu >= 0) and (iNonTxertatu <= iIdaztekoAzkenPosizioa);
                      writeln('Bilduman txertatuko den kromo berriaren datuak jaso');
                      KromoBerriarenDatuakJaso(rdKromoBat);
                      writeln;
                      if iNonTxertatu = iIdaztekoAzkenPosizioa then          { gehiketa bat da}
                         KromoaFitxategiarenBukaeran(sFitxIzen, rdKromoBat)
                      else                                                   { txertaketa bat da}
                         KromoBatFitxategianTxertatu(sFitxIzen, iNonTxertatu, rdKromoBat);
                      
                      writeln;
                      writeln('"', upcase(rdKromoBat.sIzena), '" jokalaria txertatu ondoren, hauxe da bildumaren egoera:');
                      TaulaBezalaErakutsi(sFitxIzen);
                      writeln('Bilduma osoaren kromo kopurua: ', fniZenbatKromo(sFitxIzen));
                      writeln;
                      writeln('Ikusi zenbakiak txarto daudela. Azken urratsarekin jarraitzeko RETURN sakatu');
                      readln;

                      writeln;
                      writeln('J aukeratik irten aurretik jokalari guztien zenbakiak eguneratuko dira');
                      JokalarienZenbakiakEguneratu(sFitxIzen);
                      TaulaBezalaErakutsi(sFitxIzen);
                      writeln('Bilduma osoaren kromo kopurua: ', fniZenbatKromo(sFitxIzen));
                      writeln;
                   end;   { else, datu-fitxategirik bada }
                end;
           'K': begin
                   clrscr;
                   textcolor(LightRed);
                   writeln('Lantaldeak proposatutako duen eta irakasleak onartutako duen lana');
                   writeln('Blogeko "Proiektua aberasteko ideiak (menuaren K aukera)" artikulua ikusi');
                   textcolor(LightGray);
                   writeln;
                end;
                   ...
 

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Iruzkinen bat idazteko Google-ko kontu bat behar duzu. Iruzkin guztien moderazio-ardura blogeko administratzaileari dagokio.